Oglekļa šķiedras Aizmugures Bagāžnieka Jumta Lūpu Spoilers Logu Ārējie par Cadillac CTS-V. - 2016. gada

€96.18

Tagi: 2011. gada cadillac srx, 2003. gada cadillac cts aizmugures spoilers, cadillac spoilers, cadillac ct6 uzlīme, kontroles cadillac cts, stikla radio, buick priekšā grils, fin spoilers, cadillac, cadillac cts v.

SKU : w12083 Kategorija:Eksterjera Daļas
Kopīgot:
Apraksts

  • Zīmola Nosaukums: ZKU Pielāgot
  • Materiāla Tips: Oglekļa Šķiedras
  • Modeļa Nosaukums: aizmugures spoilers
  • Automašīnas Modelis: Cadillac CTS-V
  • Īpašas Pazīmes: Rotā;Palielināt skaistums
  • Vienuma Tips: Bamperi
  • Modeļa Gads: 2014. - 2016. gada

Apraksts: Oglekļa šķiedras Aizmugures Bagāžnieka Jumta Lūpu Spoilers Logu Ārējie par Cadillac CTS-V 2014. - 2016. gada

Uzstādīt : Cadillac CTS-V 2014. - 2016. gada

Materiāls :Oglekļa šķiedras

Uzstādīšana : Profesionāla uzstādīšana ir ļoti ieteicama.

Aizmugures Spoilers

Uzmanību: saņemot preci, lūdzam pārbaudīt uz vietas, vai 24 stundu laikā. 1. Kā lai pārliecinātos, vai šo produktu, kas der manai mašīnai, vai ne?

Ja jūs neesat pārliecināts, vai produkts der jūsu auto, lūdzu, nekautrējieties sazināties ar mums un nosūtīt mums savu automašīnas bildes(priekšā, aizmugurē un visu auto bildes) , mums ir profesionāli tehnisko inženieris, lai pārbaudītu furnitūru par jums.

2. Vai tas ir reālajā 100% pilna oglekļa šķiedras materiāla un sausā oglekļa?

Mūsu preces ir slapjš oglekļa, kas ir viens slānis nekustamā oglekļa un viens slānis multi-ass auduma drāniņu./ Virsma ir oglekļa šķiedra, bet mēs arī varam nodrošināt 100% sausā oglekļa speciālās preces!

3. Ir glezna iekļauti/vai jums sniedz gleznu?(Par stiklšķiedras materiālu(FRP) )

Mēs esam ražotājs, tādēļ produkti būs ar gruntēšana pelēkā vai melnā krāsā, mums nav sniegt apgleznošana, kā arī.Mēs ļoti iesakām jums gleznot to vietējā auto modifikācijas veikals, pēc tam, kad instalēšana ir pabeigta.Lai izvairītos no krāsu atšķirība un skrāpējumiem transportēšanas laikā vai uzstādīšanas.

Lūdzu, pārliecinieties, piegādes adrese, kas jums sniedz pie checkout un paypal ir precīza.(Jūsu) Pilns Vārds ,Detalizēta un precīza adrese,Tālruņa Numurs)

Mēs neesam atbildīgi par to nevar piegādāt adreses.

Mēs ne falsificēt rēķinus vai nosūtīšanas pavadzīmes nekādā gadījumā.

1. Cik daudz nodokļu, mums ir jāmaksā?

ASV tirgū: Visas preces nav nepieciešams maksāt ievedmuitas nodokli, ja kopējais rēķins ir mazāks par 1000USD, kā mūsu rēķina summas tiks 200USD, lai ASV tirgū, nav nepieciešams maksāt nodokļus.

Austrālijā tirgu: Visi posteņi, nav nepieciešams maksāt ievedmuitas nodokli, ja kopējais rēķins ir mazāks nekā 1000AUD, kā mūsu rēķina summas tiks 200AUD, lai ASV tirgū, nav nepieciešams maksāt nodokļus.

Eiropas valstis: Visas vienības, ir nepieciešams, ievedmuitas nodokli, kas ir 35-45 euro, pamatojoties uz mūsu mazo rēķins.

2. Ir NODOKĻU iekļauti lai atbild?

Pircējs ir atbildīgs par jebkādas vietējās Muitas nodokļiem.Ja jūsu postenis tika atdots sakarā ar muitas jautājumiem, mēs varam tikai kompensāciju par PRECI PUSES, tāpēc, lūdzu izsekot savu sūtījumu pastāvīgi, vienu reizi saņemt muitas jautājumu, lūdzu, sazinieties ar viņiem, lai izvairītos no atgriešanās, vai mēs varam tikai kompensācijas postenis daļa, kad atgriezās.

Kad es varu saņemt iepakojuma pēc tam, kad maksājumu?

Tas būs mums 3~5 darba dienas, lai to izdarītu pārbaudes & iepakošanas & organizē sūtījumu.

Piegādā ar EMS, preču nepieciešams 7~10 darba dienu laikā par piegādi.Piegādā ar Fedex/DHL/TNT/UPS, preču nepieciešams 5~7 darba dienu laikā par piegādi.

1. Ko man darīt, ja man nav apmierināta ar precēm?

1) Pēc tam, kad saņemtas preces, ja jums nav izpildītas, jūs varat sazināties ar mūsu pakalpojumu meiteni atpakaļ, mums būs jāmaksā atgriešanās kuģniecības maksa, ja tā ir mūsu problēma.

2) Ja tas ir nedaudz saskrāpēts transportēšanas laikā, mēs esam remontu un padarīt par jums.

3) Ja tas ir slikti bojāts transportēšanas laikā, lūdzu, fotografēt, bojātās daļas pie mums un mēs veiksim pilnu kompensāciju vai maiņas jaunu par jums.

2. Tiklīdz preces ir apstiprinājis pircēja, pircējs nav atļauts pieprasīt kompensāciju tranzīta laikā.

Iemesls: Pēc tam, kad preces tiek sūtītas, tās nevar atgūt ceļā

3. pircējs saņem preces, kas ir labā stāvoklī, ja pircējs vēlas pieprasīt kompensāciju:

1) kravas un atpakaļ, sedz pircējs.

2) Veikt labu paketi saskaņā ar iepakojuma stilu saņemto kravu pārvadājumiem, lai nodrošinātu drošību, atpakaļ atvestās preces.

3) atpakaļ ievestās preces jānosūta atpakaļ pašā veidā, kā tie tika piegādāti.

4. Citi strīdi, ko izraisa objektīvu vai subjektīvu faktoru

1) Mūsu produkti ir produkti, par auto pārbūvi, un tie prasa profesionālu modifikācijas tehnoloģiju pareizu uzstādīšanu.Ja pircējs konstatē kādu ne-specializētos veikalos vai modifikācijas pircējiem instalēt pašiem produktiem, kā rezultātā produkts, kas nav sasnieguši paredzamo iekārtas sekas, šajā gadījumā, mēs nepiekrītam atgriešanas vai kompensācijas.

2) Daļas auto modifikācija ir rotājumi.Ja prece nav sasniegusi līmeni pircēja personīgo gandarījumu un pircēji pieprasīt kompensāciju vai atgriezties, šajā gadījumā mums nav vienoties ar to.

3) produkti automobiļa modifikāciju pieder pie mūsu sabiedrības, un tās būtu jāuzstāda saskaņā ar mūsu norādījumiem.Dažreiz tas ir nepieciešams, lai mainītu dažas daļas no sākotnējā transportlīdzekļa, piemēram, noņemot buferi vai nogriežot nelielu daļu no tā, lai pabeigtu instalēšanu.Ja pircējs ir uz laiku nevēlas veikt izmaiņas, mums nav atbildīgs par uzstādīšanu vai pieņemt kompensāciju.

Pievienot atsauksmi

1 2 3 4 5

Recenzijas